dilluns, 12 de desembre del 2011

All I want for chrismas Is you

No vull molt per Nadal
Només hi ha una cosa que necessito
No es preocupen pels regals
Sota l'arbre de Nadal
Només et vull per al meu propi
Més del que podia saber
Fes que el meu desig es faci realitat
Tot el que vull per Nadal és ...
vostè

No vull molt per Nadal
Només hi ha una cosa que necessito
No es preocupen pels regals
Sota l'arbre de Nadal
No necessito penjar la meva mitja
Allà, sobre la xemeneia
Santa Claus no em farà feliç
Amb una joguina el dia de Nadal
Només et vull per al meu propi
Més del que podia saber
Fes que el meu desig es faci realitat
Tot el que vull per Nadal ets tu
El seu nadó

No vaig a demanar molt en aquest Nadal
No volem ni tan sols per la neu
Només seguiré esperant
Per sota del vesc
No faré una llista i enviar-
Fins al Pol Nord de Sant Nicolau
Ni tan sols vaig a estar despert a
Escoltar els rens màgics, feu clic
Perquè jo només et vull aquí aquesta nit
Aferrar-se a mi amb tanta força
Què més puc fer
Bebè tot el que vull per Nadal ets tu
Ooh baby
Totes les llums estan brillant
Tan intensament a tot arreu
I el so dels nens
El riure omple l'aire
I tots canten
Sento sonar les campanes de trineu
Santa Claus no em vas a portar la que realment necessita
No se li porti al meu nadó al meu ...

Oh, jo no vull molt per Nadal
Això és tot el que estic demanant
Només vull veure el meu nadó
A peu dret just davant la meva porta
Oh, jo només et vull per al meu propi
Més del que podia saber
Fes que el meu desig es faci realitat
tot el que vull per Nadal és ...


al meu propi: for my own

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada